måndag 6 december 2010

Växer så det knakar/efterlyses

Först,shit alltså vad mitt hår växer nu kan man sätta upp det i toffs igen. För inte länge sedan havlgrät jag nästan för att det var för kort. Nu vill jag att hela mitt hår ska bli axellångt.
Är fortfarande besviken över att jag inte fått till den där röda färgen som jag hade förra vintern istället blev det ju typ svartröd så jag ger nog upp nu faktiskt och kör mörkbrunt nästa gång.

Mitt Hm-paket efterlyses nu har har det gått över en vecka. Pengarna är dragna men inget sms än om att hämta ut det. Antar att det är fullt upp inför julen.
Har beställt sängkläder två toppar och några smycken.

Längtar ännu mera till mitt makeupstore paket kommer..

Härligt när man jobbar 80 timmar i sträck. Jag kommer vara död när den här veckan är slut. Men det känns fucking Awesome att åka ner till smålands skogar för att se göteborgs bästa rockband vårat bästa rockband MUSTASCH.





Nu ska det hängas in lite tvätt sedan blir till att bege sig å jobba åter igen. Är på jobbet mer än vad jag är hemma. Det kanske märks med skrivandet här och på facebook där man är så ouppdaterad haha.
Hoppas ni andra får en härlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera

Bloggintresserade