torsdag 30 december 2010

Dagen före dagen!

Imorgon är det nyårsafton,miss här jobbar till sent på kvällen men hinner hem till mamma innan 12 slaget.


Blir inte så mycket uppdatering här,ska skärpa mig.
Men nu är det så mycket jobb plus att jag börjat plugga och att jag inte varit hemma på nästan två veckor.

Längtar redan tills den 7:e då jag ska åka hem till pappa igen!


Önskar att jag hade kunnat vara där imorgon då det händer stora grejer!

Men men så är det

Med mig själv är det mycket bra förutom att man går runt å är lite småkrasslig titt som tätt men det hör ju årstiden till. Har ju faktiskt bara varit sjuk 4 dagar denna vinter än så länge men det är nog rekord.

Annars är det ganska mycket som händer. Jag är bara glad.Mer än så kan jag inte säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera

Bloggintresserade