torsdag 9 december 2010

Skämma bort dag!

Idag har Andersson haft en riktig skämma bort dag. Förutom de två tröjor och sängkläderna samt smycken från HM:




Så har jag varit nere på stan och hittat massor av saker.
6 tröjor ett par byxor och leggins.






Till mor och dotter Skagerström så har jag packat ner kläder i två stora Hm påsar om någon skulle vara av intresse =)

Nu har jag kommit hem från personalträffen, vi har spelat bowling i gamlestan. Självklart hamnade jag på en bana med ett gäng killar som glodde ihjäl sig.
Allt är i sin vanliga ordning.
Sedan åkte vi in till Palace och åt mat(inget att rekomendera)men men trevligt var det. Det bästa var att vår chef var först till baren =)LOVE HER

Jaja glömde kameran men så här såg jag ut i alla fall




Nu blir det sömn,imorgon drar vi till smålands skogar =) Så skönt ska det bli å skitkul.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera

Bloggintresserade